המפ CBD

המדריך להקמת מותג CBD: שלב אחר שלב

מותג CBD משלך

אם החלטת להקים מותג CBD מקוון משלך, אתה בטח תוהה כיצד להתחיל ומה התהליך מצריך. במקום להתחיל מאפס, תוכל לעקוב אחר מדריך זה כדי לקבל מושג לגבי הצעדים הדרושים.

במדריך זה ריכזנו את כל המידע הדרוש לך בכדי להקים מותג CBD משלך. תוכל לגלות אילו סוגים של רישיונות ואישורים נדרשים, היכן ניתן להשיג מוצרי CBD, כיצד לשווק את העסק שלך ביעילות וכו'.

CBD: מידע בסיסי

מה זה CBD?

קנאבידיול (CBD) הוא קנבינואיד המצוי בריכוזים גבוהים בצמחי המפ. CBD עשוי להיות מופק מהפ תעשייתי או ממריחואנה (קנאביס), שהם שני זנים מאותה משפחה של Cannabis Sativa L. , צמח החווה עלייה בפופולריות לאחרונה בשל יתרונותיו הרבים. בנוס, מחקרים מדעיים הראו כי ל- CBD בפרט יש מספר יתרונות פוטנציאליים, כולל הפחתת כאבים ודלקות, הפחתת חרדה, עזרה בהפחתת התקפים אפילפטיים, שיפור בריאות העור, בין היתר.

בנוסף לרשימה זו של יתרונות אפשריים חשוב לדעת כי CBD אינו גורם להתמכרות, אינו גורם לתופעות לוואי, חוקי בכל 50 המדינות בארצות הברית וניתן לשלוח מוצרים למדינות נוספות בעולם.

מה ההבדל בין המפ תעשייתי לקנאביס?

המפ תעשייתי (קנבוס) וקנאביס הם אותם מיני צמחים. ההבדל היחיד ביניהם הוא שהמפ תעשייתי מכיל פחות מ –0.3% THC (טטרהידרוקנבינול-9), התרכובת הכימית של קנאביס הגורמת להשפעות פסיכואקטיביות.

CBD נמצא בשני הצמחים, אך הוא מצוי בריכוזים יותר גבוהים בצמח ההמפ מאשר בקנאביס.

צמחי המפ עשירי CBD יכולים להגיע לריכוזים של עד 20% סיבידי.

עם זאת ניתן למצות CBD גם מצמח הקנאביס; אך, CBD שמקורו מהמפ מכיל פחות THC ולכן אין לו השפעה פסיכו-אקטיבית. התוצאה הסופית היא שאנשים הרוכשים שמן CBD המיוצר מהמפ תעשייתי מדווחים על תחושת נינוחות מבלי לחוות השפעות פסיכואקטיביות של מריחואנה.

חשוב לציין שמוצרי CBD אשר מופקים מהמפ חוקיים למכירה חופשית באינטרנט ובחנויות פיזיות ואילו מוצרי CBD שמופקים מקנאביס מוגבלים למכירה רק בחנויות קנאביס ייעודיות (דיספנסרי) ורק במדינות המאפשרות צריכת קנאביס רפואי או קנאביס לצריכת הפנאי.

האם CBD ממסטל?

צריכת CBD לא תגרום לתחושת ״היי״ או ״סוטול״. לעומת זאת משתמשים ומחקרים מדווחים על תחושות הקלה נפשית ופיזית לאחר השימוש בCBD.

בשל כך, CBD צבר פופולריות כתוסף תזונה הזמין כיום בתצורות רבות ושונות (למשל, שמנים, תמיסות, קפסולות ועוד)

האם CBD חוקי?

מוצרי המפ CBD המכילים פחות מ0.3% THC חוקיים בכל 50 מדינות הארצות ומדינות נוספות בעולם.

מוצרים אלה נחשבים לתוספי תזונה וזמינים לרכישה ללא מרשם רופא.

תעשיית ה- CBD

מאז אישור הצעת חוק המשק לשנת  2018,  בו אושר שימוש בהמפ תעשייתי לצורכי מחקר, תעשיית ההמפ גדלה בקצב שיא. חקיקה זו גם אישרה למדינות בתוך ארצות הברית ליצור חוקים ותקנות המפ תעשייתי משלהם. וכיום, יש למעלה מ -20 מדינות בארה״ב המתירות גידול המפ תעשייתי.

מוצרי המפ עתירי קנבינואידים, במיוחד מוצרי קנבידיול (CBD) הם אפיק מרכזי בתעשיית ההמפ.

על פי קבוצת Brightfiled, תעשיית ה- CBD צפויה להגיע ל -16 מיליארד דולר בשנת 2025, עם שווי של כ -4.1 מיליארד דולר  כבר בשנת 2020.

על פי מחקר שוק, כ -40 % מהאמריקאים מעוניינים לנסות מוצרי  CBD,  וכבר עכשיו ניתן למצוא מוצרי CBD שמקורם מהמפ ברחבי חנויות ורשתות ידועות כמו Whole foods,  Costco, וגם CVS.

הביקוש למוצרי CBD גדל מעת לעת, מה שאומר בהחלט שיש מקום לעסקים חדשים של CBD להטביע את חותמם בתעשייה!

האם זה חוקי למכור CBD?

כן, ניתן למכור CBD באופן חוקי ב -50 מדינות של ארצות הברית. כל שעליך לעשות הוא להבטיח כי המוצרים שלך מופקים מהמפ תעשייתי ומכילים פחות מ 0.3%  THC.

בארה״ב, ישנם הגבלות וחוקים נוספים אותם נסקור בהמשך המדריך, אך לדוגמא ישנם חוקים המגבילים מותגי CBD בהצהרות והפרסומים לגבי המוצרים שלהם.

כדי לציית לחוקים אלה, כדאי לפנות לייעוץ משפטי לגבי הדרך הטובה ביותר להציג את המידע באתר שלך או בחנות CBD שלך.

האם מכירת CBD רווחית?

הקמת חברת CBD יכולה להיות רווחית מאוד. שוק ה- CBD גדל באופן מסיבי בשנים האחרונות, הוא מציע הזדמנויות מצוינות להקים עסק משלך או להרחיב עסק קיים.

אפשר לייצר הכנסה טובה מאוד על ידי מכירת מוצרי  CBD אבל כמו בכל עסק, זה ידרוש השקעה של זמן וכסף כדי להצליח.

לכל חברה יהיה מרווח רווח משלה, בהתבסס על היקף מכירות המוצר ואיכותו.

אך באופן כללי, ככל שהאיכות וההשפעה של מוצרי ה -CBD שלך ניכרים והביקוש אצל היעד הדמוגרפי שלך גדל (למשל: קשישים, ספורטאים), כך העסק שלך יהיה רווחי יותר.

איך להקים מותג CBD?

עכשיו בואו ניגש לעניינים ונדבר על הנקודות החשובות על מנת שתוכל להקים את מותג CBD משלך.

בצע מחקר שוק

לפני שתפתח חברת CBD משלך, עליך לבצע מחקר שוק.

זה כולל למידה על גודל השוק, מתחרים, הזדמנויות, מוצרים וכו׳.

כל זאת כדי להגיע לידיעה והבנה של איך אתה רוצה שהמותג שלך יהיה.

בנוסף ל- CBD עליך גם לחקור קנבינואידים נוספים שעשויים לעניין אותך. ישנם סוגים רבים ושונים של תרכובות קנבינואידים המצויות בצמח ההמפ וכל אחת מהן מספקת יתרונות ייחודיים לצרכנים השונים.

אנו ממליצים לקרוא מאמרים על CBD באינטרנט, לצפות בסרטי מידע והרצאות ואף לרכוש מחקרי שוק מוכנים. חשוב להבין כל מה שצריך לדעת על תעשיית ה- CBD אם אתה רוצה להקים עסק מצליח.

צור תכנית עסקית

תכנית עסקית אשר נבנתה ונכתבה היטב, תדריך אותך לאורך כל התהליך של הקמת חברה משלך ותעזור לך להשאר על המסלול להצלחה.

התוכנית העסקית שלך צריכה לכלול:

  • סקירת החברה (מי אנחנו?)
  • קביעת חזון ומשימה (מה אנחנו רוצים להשיג?)
  • קהל יעד (עבור מי אנו יוצרים את המוצרים והשירותים שלנו?)
  • ניתוח שוק (איך נראה השוק?)
  • מטרות חברה (לאן אנחנו רוצים להגיע בעוד חמש שנים?).
  • ניתוח SWOT (נקודות חוזק, חולשות, הזדמנויות ואיומים)
  • תכנית מימון (תכנון וביצוע, תחזית מכירות)
  • תכנית שיווק (כיצד נשווק את המוצרים והשירותים שלנו?)
  • אסטרטגיית מכירות (באילו טכניקות אנו מתכננים להשתמש?)
  • ניתוח מתחרים (מה המתחרים שלנו עושים? איך נוכל לנצח אותם?)

צור את זהות המותג שלך

לאחר כתיבת התכנית העסקית, כאשר ישנה הבנה יותר ברורה לגבי ערכי המותג ומי קהל היעד המרכזי הגיע הזמן ליצור את זהות המותג שלך.

לחברת CBD טובה יש מראה ותחושה מתוחכמים התואמים את איכות המוצרים שלה.

זהות המותג שלך צריכה לשקף אלמנטים של איכות ומקצועיות, זאת על מנת למשוך לקוחות המחפשים מוצרי CBD באיכות גבוהה.

תכנית המיתוג(Branding) שלך צריכה לכלול:

  • שם מותג
  • לוגו
  • ערכת צבעים
  • בחירת גופנים (טופוגרפיה)
  • סלוגן (מה המסר של המותג שלך?)
  • כרטיסי ביקור

יצירת ישות משפטית

כעת, כשיש לך את זהות המותג והתוכנית העסקית שלך, הגיע הזמן להקים ישות משפטית לעסק ה- CBD שלך.

אתה יכול לעשות זאת על ידי רשימת חברה במודל LLC או S-Corp , בהתאם למיקום שלך ולסכום הכסף שאתה משקיע בחברה שלך.

כדי לרשום את החברה בארה״ב על פי החוקים המקומיים תוכל להיעזר בעורך דין בעל ניסיון בתחום זה או שלחלופין תוכל לרשום את החברה שלך באינטרנט, מה שעושים עסקים קטנים רבים. זוהי אפשרות מהירה וזולה.

מלא את מסמכי המס הדרושים

לפני שתוכל להיות פתוח לעסקים באופן חוקי, עליך לרשום את חברת ה- CBD שלך במס הכנסה האמריקאי. יהיה עליך להגיש בקשה למספר EIN (מספר מעסיק).

זהו שירות חינם המוצע על ידי הממשלה הפדרלית המאפשר לעסקים ולעובדיהם לדווח על שכר מדויק.

רישום העסק שלך עשוי להימשך זמן מה; עדיף שתעשה זאת בהקדם האפשרי על מנת שתוכל להתחיל למכור את המוצרים שלך ולייצר הכנסה.

לאחר שתקבל את מספר הEIN שלך, כל טפסי המס הדרושים יישלחו ישירות לכתובת העסק הרשומה במס הכנסה.

מצא בנק ושירות סליקת אשראי

למרות שמכירת מוצרי CBD חוקית בכל 50 המדינות, הבנקים ומעבדי התשלומים עדיין רואים בעסקי CBD סיכון גבוה, מה שאומר שאולי תתמודד עם קשיים לפתוח חשבון. בעיה זו להימשך עד שתעשיות הבנקאות והכספים יוכלו להסתגל ולהתעדכן בתקנות החדשות. Square היא דוגמה אחת למעבדי תשלום המנסים להקדים את המשחק ולהציע פתרונות לעסקי CBD.

עם כל הקשיים, אל תוותר על מציאת בנק ושירות סליקה – זה עלול לקחת קצת זמן ומאמץ, אך עדיין יש מספר אפשרויות זמינות לחברות CBD.

בחר את ספק ה- CBD שלך

שותף האספקה ​​שלך אמור להיות מסוגל לספק לך מוצרי CBD באיכות גבוהה התואמים את הסטנדרטים של החברה שלך. זה יבטיח שללקוחות שלך תהיה חוויה טובה עם מוצרי ה- CBD שלך והם יחזרו לרכישה חוזרת.

כדי לוודא שהספק שלך עומד בקריטריונים מחמירים, אנו ממליצים לאמת את הנקודות הבאות:

  • מקור הגידול וייצור ה- CBD:  מקורו של שמן CBD עשוי לגלות הרבה על איכותו. סיטונאים רבים ומוכרים משיגים את שמן ה- CBD שלהם מארצות הברית או אירופה, שם יש לחקלאי המפ עשרות שנים של מומחיות בייצורו. אם הנך רוכש מספק אשר מגדל את ההמפ שלו בעצמו, הקפד לבחון את שיטות הגידול והחקלאות שלו כדי לוודא שהוא עומד בתקנים מקובלים.

המפ תעשייתי אשר גודל באופן אורגני הוא הבחירה הטובה ביותר, ותוכל לבדוק אם קיימת תווית זו בעת רכישה מהספק שלך.

  • דו״ח מעבדה צד ג׳: תעודת ניתוח(COA)  היא מסמך אשר מעבדה צד שלישי מספקת לאישור איכות וטוהר השמן או המוצרים הנבדקים. תוצאות הבדיקה כוללות אחוזי קנבינואידים, טרפנים ושאר חומרים פעילים.כמו כן בדיקות אלה מספקות מידע על המצאות של חומרי הדברה ומתכות כבדות.

חפש ספק CBD שביכולתו לספק תעודת COA לכל מוצריו.

  • מחירים ואיכויות: אם ספק CBD מוכר מוצרים באיכות גבוהה ובעלות נמוכה, סביר להניח שהם לוקחים קיצורי דרך. מרכיבים איכותיים עולים יותר, כך שאם אתה מוצא ספק שמוכר שמן CBD במחירי תחתית, היה חשדן.

בחירת הספקים הנכונים יכולה להרים או להפיל את העסק שלך, לכן בצע את המחקר שלך לפני שתתחייב למשהו. זה גם חכם לחפש מספר ספקים במקום לשים את כל הביצים שלך בסל אחד; זה יאפשר לך להשוות בין מוצרים שונים ולבחור את המוצר הטוב ביותר עבור החברה שלך.

  • שירותים המוצעים ע״י הספק: וודא כי הספק שבחרת מציע מגוון שירותים מלא, כגון משלוח ואריזה. חלק מספקי CBD מוכרים רק חומרי גלם בעוד שאחרים מספקים שירותי ייצור והפצה בקנה מידה מלא.

בכל מקרה, וודא שאתה בוחר ספק שכל צרכי החברה שלך מכוסים כדי שיוכלו לספק שירות רחב ככל שהחברה שלך תגדל.

מוצרים מוכנים לשיווק vs פורמולה בהתאמת אישית

ככל שתתקדם עם פיתוח המותג שלך תתמודד עם אתגרים רבים והחלטות קשות. למשל זה עשוי להיות קשה לבחור איזה מוצר CBD למכור למשל.

מוצרי מוכנים לשיווק (White label), פורמולות בהתאמה אישית או מכירת מוצרים של מותגי CBD אחרים הם האפשרויות העיקריות שלך.

השלב הראשון למציאת מוצרי CBD המתאימים לעסק שלך הוא להבין מה הכי חיוני לעסק שלך.

האם אתה רוצה ליצור פורמולות מוצרים משלך? או שאתה מחפש מוצר CBD שכבר נוסחו ונבדקו על ידי גורם מומחה?

כמו כן עליך לשקול כיצד מוצר ה- CBD שלך ישפר את חייהם של לקוחותיך.

כאשר יש לך מושג טוב יותר מה הצרכים והמשאבים של העסק שלך, יהיה קל יותר להחליט על קו מוצרי ה- CBD המתאים לך.

להלן כמה ממוצרי ההמפ CBD שאתה יכול למכור:

  • מוצרי White label: ספקי CBD רבים מציעים שירותי מיתוג למוצרים שלהם. עם זאת, מוצרי White label הם ייחודיים לחברה שלך ומשאירים מקום להתאמה אישית, כגון מיתוג מותאם אישית או הוספת מידע ספציפי על המוצר.
  • פיתוח פורמולות בהתאמה אישית: אם יש לך משאבים לפתח פורמולות משלך, זוהי חלופה מצוינת. החברה שלך תוכל ליצור נוסחאות משלה ומיתוג שונה מהאחרים. יצרני CBD רבים מספקים ניסוחים ייחודיים ושירותי מותגים פרטיים, כך שתוכל לקבל שליטה מלאה על מראה המותג שלך תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות.
  • מוצרים של מותגים אחרים: מכירת מוצרי CBD של מותגים אחרים הם גם בחירה פופולרית ויעילה. ספקים רבים מציעים תמחור סיטונאי המאפשר לך לרכוש שמני CBD ומוצרי CBD אחרים במחיר נמוך משמעותית מרכישה קמעונאית. אפשרות זו חוסכת זמן וכסף בפיתוח, מיתוג וייצור המוצרים ומאפשרת להתמקד בשיווק ומכירות.

בולדר ישראל מספקת פתרונות עסקיים המסייעים לך בהקמת עסק CBD משלך.

המומחים שלנו סייעו לעסקים רבים לבסס את המותגים שלהם ולצמוח בהצלחה, צור קשר ויידע אותנו כיצד נוכל לעזור לך.

כיצד להתחיל למכור מוצרי CBD?

מסחר אלקטרוני הוא עדיין הדרך הנפוצה ביותר למכור CBD כיום.
לפי מחקרי שוק, מסחר אלקטרוני מהווה עד 80% מכלל מכירות ה- CBD מדי שנה.
בנוסף, לחנויות מקוונות יש גם הוצאה תקורה נמוכה יותר, מה שמאפשר לך להציע תעריפים תחרותיים תוך הפקת רווח.

אבל זו לא האפשרות היחידה. מותגי CBD רבים מוכרים את מוצריהם בירידים, פסטיבלים ואירועים מקומיים וכן בערוצים לא מקוונים אחרים כמו חנויות CBD ייעודיות.

כיצד להתחיל למכור CBD באינטרנט?

כיום, יש יותר הזדמנויות מתמיד למכור CBD באינטרנט.
למעשה, אתה יכול למכור CBD במספר ערוצים כמו אתר האינטרנט שלך, אינסטגרם, פלטפורמות מסחר אלקטרוני, CBD Marketplaces ועוד.
ראשית, עליך להתחיל למכור מוצרי CBD באמצעות אתר האינטרנט שלך. זה מאפשר לך להשיג שליטה רבה יותר על כל תהליך המכירה ועוזר לבנות זיהוי מותג לעסק שלך.

מדריך זה יתמקד במכירת CBD מקוון באמצעות פלטפורמות מסחר אלקטרוני. מכירות מסחר אלקטרוני הן כיום השיטה הנפוצה ביותר למכירת CBD באינטרנט מכיוון שהן מאפשרות לך להגיע לקהל גדול, לייצר הכנסה ולקדם את המותג שלך.

בנה אתר למותג הCBD שלך

בחר את פלטפורמת המסחר האלקטרוני המתאימה לך.
כמו רוב חברות המסחר האלקטרוני, אתה יכול להשתמש ב- Shopify או ב- WordPress כדי להשיק חנות מקוונת CBD משלך.

Shopify יכולה לעזור לך להתחיל מיד מכיוון שהיא מספקת פלטפורמה פשוטה ליצירת האתר שלך. אולם ברגע שהאתר יופעל, ייתכן ש- Shopify לא תציע הרבה מבחינת התאמה אישית או מיתוג – אם זה מה שאתה מחפש.

לעומת זאת, עם וורדפרס, יש לך יותר חופש בעיצוב ובקידום האתר, אך נדרש יותר זמן ומאמץ להתקנה.

התמקדו בתוכן SEO

כרגע, גוגל ופייסבוק אינם מתירים פרסום בתשלום עבור מוצרי  CBD, המשמעות היא שאתה צריך להסתמך על חשיפה אורגנית במנועי חיפוש. כדי להבטיח שהאתר שלך ידידותי ל-SEO  חשוב לכלול את הדברים הבאים בכל דף:

  • מילות מפתח – וודא שיש לך מילות מפתח רלוונטיות בכל עמוד באתר שלך.
  • תוכן – הקפד לכלול תוכן ייחודי ואיכותי בכל עמוד (והימנע משכפול מילים מתגית הכותרת שלך).
  • קישורים – אתרים אחרים המקשרים בחזרה לדפים באתר שלך יעזרו לשפר את דירוג ה- SEO, וודא שיש לך קישורים מאתרים רלוונטיים ואיכותיים.

צור תוכן CBD חינוכי

חומר חינוכי עשוי להיות אחת הדרכים היעילות ביותר להביא מבקרים ממוקדים לאתר שלך.
אנשים המחפשים מוצרי CBD יבצעו לעתים קרובות חיפושים באינטרנט ויקראו כתבות ומאמרים הקשורים ל-  CBD, כך שתרצה לוודא שלאתר שלך יש דפים רלוונטיים ומעניינים אותם הם יכולים לראות.
חנכו את קהל היעד שלכם – צרו תכנים שהם גם לימודיים וגם מועילים לצרכנים. זה עשוי להיות כל דבר, החל מהוראות כתובות, תמונות אינפוגרפיקה ועד שיעורי וידאו. צור תוכן שהלקוחות שלך רוצים לדבר עליו.
תוכן מרתק ואינפורמטיבי על השימוש ב- CBD יעזור לשפר את דירוגי ה-SEO אשר משפיעים על הגדלת התנועה לאתר שלך ולהגברת המכירות.
כמו כן, זכור כי יצירת נוכחות מהימנה בתעשיית ה- CBD תעזור לך להשיג יותר נראות מקוונת ולהרוויח קישורים באיכות גבוהה.

כתיבת הצהרות לפי חוקי הFDA

יש לקחת בחשבון את תקנות ה- FDA לביצוע טענות והצהרות בעת יצירת תוכן חדש או סימון מוצרים. עסקי CBD אינם רשאים לקדם מוצרים כטיפול במחלות אלא אם כן ערכו ניסויים קליניים לגיבוי טענתם על פי חוק המזון הפדרלי והקוסמטיקה הפדרלי (FD&C).

מוכרי CBD חייבים להיות זהירים מאוד לגבי שיווק CBD ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט שלהם, ולכן חברות CBD רבות משתמשות במשפיעים או שותפים במקום לקדם מוצרים בעצמם. ייתכן שתרצה לשקול אפשרות זו אם ברצונך לקדם את חברת ה- CBD שלך.

אם אתה מוכר מוצרי CBD כתוספי תזונה, הוא יכוסה בסעיפים של חוק ה- FD&C המסדירים תוספי מזון – במיוחד שמן.

אל תטען טענות רפואיות או תייג את המוצרים שלך כתרופה, אך אתה רשאי לטעון טענות לא רפואיות – כלומר, "מרגיע" או "מרומם".

כיצד לשווק את עסק ה- CBD שלך?

לאחר שתשלים את האתר שלך, תצטרך למשוך מבקרים.

השתמש במיתוג החברה שלך ובפרופיל לקוחות היעד שהכנת כדי לנסות למקד את השיווק שלך לאנשים המתאימים.

יש הרבה דרכים שונות לשיווק המותג שלך, להלן רשימת הערוצים והכלים שאולי תשקול להשתמש בהם:

רשתות חברתיות

לאחר שתסיים לבנות את האתר שלך, תוכל להתמקד ברשתות החברתיות.
וודא שכל אחד מהפוסטים שלך הוא אינפורמטיבי ומועיל למשתמשי CBD.
בעת שיתוף פוסטים במדיה חברתית, הקפד להשתמש בהאשטאגים הרלוונטיים.

שיווק במייל

לאחר בניית רשימת לקוחות, תוכל להמשיך לשלוח להם תוכן מועיל באמצעות דוא"ל. וודא שהאימיילים שלך אינפורמטיביים ואינם רק חומר פרסומי.
תוכל גם להשתמש בשיווק בדוא"ל כדי ליידע את הלקוחות על מכירות או קופונים הזמינים רק דרך האתר שלך.

CBD Marketplace

ישנם מספר אתרי  Marketplace המוכרים מגוון רחב של מוצרי המפ CBD שבהם אתה יכול להשתמש כדי למכור את מוצרי ה- CBD שלך .

הקפד לשתף פעולה עם האתרים הטובים ביותר, כך שתוכל לפנות למגוון רחב של צרכנים ולהגדיל את ההכנסות! לפני ההצטרפות, בדוק שוב את הקריטריונים והתעריפים של כל מרקט פלייס כדי לוודא שהם מתאימים לעסק שלך.

שיווק שותפים

תכניות שיווק שותפים מאפשרות לאנשים למכור את המוצר שלך בעמלה באתר שלהם או בדף המדיה החברתית. הם יקדמו את המוצר שלך בתמורה לקבלת תשלום כשהם מפנים לקוחות לאתר שלך המבצעים רכישה.

שיווק שותפים הוא דרך מצוינת להרחיב את העסק שלך מבלי להזדקק לתוספת תקורה או לעובדים, אך זה יכול להיות מאתגר בכך שתצטרך למצוא שותפים שמוכנים לעבוד איתך.

כנסים ותערוכות

כנסים הם דרך יעילה ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים. אתה יכול גם להשתמש בתערוכות ליצירת קשרים עם מוכרים ואנשי מקצוע אחרים בתעשייה.
הקפד להירשם לתערוכות הגדולות ביותר בתעשיית ה- CBD (למשל NoCo Hemp Expo) כדי ליצור קשרים להזדמנויות עסקיות עתידיות.

שיווק מפה לאוזן

וודא שהלקוחות שלך מרוצים מהרכישות שלהם, וסביר להניח שהם יפיצו את העסק שלך – תוכל גם לעודד את הלקוחות שלך להשאיר ביקורות ב- Google, Yelp!  או באתרי ביקורות אחרים.

סיכום

תעשיית הCBD  היא תחרותית, לכן חשוב שתהיה לך אסטרטגיית טובה.

הקפד לפתח תוכן מועיל, מרתק ואינפורמטיבי עבור משתמשי CBD אשר יוכלו לשתף במדיה חברתית. לאחר שיצרת מוניטין בתחום, תהיה פעיל בפורומים ובקהילות אינטרנט אחרות המוקדשות ל- CBD זה יסייע למאמצי השיווק שלך מפה לאוזן.

ודא שהמיתוג שלך עקבי בכל המוצרים, האתר וערוצי המדיה החברתית שלך לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תודה שקראת את המדריך שלנו, אנו מקווים שזה עזר לך להבין כיצד להתחיל את מותג ה- CBD המקוון שלך.

Boulder Israel מספקת מגוון מוצרים ושירותים , כולל מוצרי CBD White label, פיתוח פורמולות בהתאמה אישית ומכירת חומרי גלם בסיטונאות.

מומחי המיתוג שלנו יכולים לעזור לך להתחיל עם המותג שלך ולפתח עסק CBD מצליח.

צרו קשר למידע נוסף.